Hard luck woman

Började läsa Paul stanleys biografi igår, tror den kommer vara riktigt bra. Mycket redan efter 1a kapitlet som man inte hade en aning om. Därför, får mina barndomsidoler representera fredags-pepp-låten. Vi kör en unplugged verson. Jag älskar unplugged/aukustiskt, just för feelingen.
 
Ikväll ska jag iväg på lite reunion med några av klassbrudarna. Vi börjar skolan på måndag och jag längtar faktiskt... kanske inte till skolan men iaf till att träffas igen ;)  Så , ikväll ska vi gå igenom sommaren !
Imorgon kommer mamma, lillasyster och min älskade lilla Theo. Jag måste säga, att bli moster har varit det största i mitt liv hittils. Han är verkligen det finaste jag vet. Trevlig helg !
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype