I put a spell on you because you're mine

Tog en 8 km lång promenad idag i strålande sol på förmiddagen. Sedan tvättat och donat på hemma för fullt och kände att jag behövde unna mig lite fräscht hem. Vita rosor (och vita tulpaner) är en svaghet hos mig och fick även med mig detta ljus hem från Voluspa. Luktar magiskt gott.
 
Det blir en lungn kväll för mig ikväll. Massa vänner ska ut på tisdags Rex, och det hade såklart varit kul.. men jag tänkte städa och packa en liten väska , för imorgon åker jag till Jossan i skellefteå. Ska bli så härligt och mysigt att spendera tid med både henne och sötaste Nellie v
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype