White line fever

Jag har börjat jobba igen. Igår var första dagen och det kändes superbra. 
Så idag blir det jobb igen men som tur är fick jag en härlig sovmorgon ;)
Jag kommer jobba ca 50% på schema sedan mer om jag hinner/kan, det kommer bli ett jobb-år för mig då det är i planeringsstadiet inför nästa sommar en större roadtrip-resa. Så ska försöka jobba mycket och lägga undan mycket så resan blir genomförbar. Sjukt taggad. Kommer såklart bjuda på mer detaljer fram tills dess. 
Efter nyår ska vi boka så, ja. Planeringen känns minst lika kul ;)
 
Igår fick jag hämta ut paket iaf - 6 nya biografier till min samling. Ni som känner mig vet att jag samlar på biografier och det börjar bli en rejäl samling nu ! älskar att läsa om människors liv och det dom lyckats åstadkomma. Motivering och inspiration .. iallfall i många fall. Sedan har många såklart haft tragiska och hårda liv. Men lika inspirerande att läsa om hur dom vänder sina liv.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype