You know I'm a dreamer, but my heart's of gold. I had to run away high,so I wouldn't come home low.

Superhärlig gårdag! Tog bussen till Skellefteå vid 09. Jag har alltid oturen att bli sjukt åksjuk på buss så det blev halvjobbiga 2 timmar dit men väl där blev jag upplockad av jossans kille Jeppe, och sedan hade vi en riktigt kanondag allihopa. Vi åt gott hela dagen och kvällen, sedan drack jossan och jag massa gott vin. Dom har världens sötaste lilla tjej Nellie och det var så kul att hinna spendera lite tid med henne också.
 
På kvällen tog jag och jossan bussen in till stan för drinkar och utgång. Men nån utgång blev det inte direkt då hela stan stängde vid 22 så vi fick åka hem.. men det var ändå helt okej , speciellt idag dagen efter då vi mådde liiite bättre än vi hade kunnat gjort annars;)  trots alls en grym kortvisit i Skellefteå. Jossan är verkligen en av mina bästa vänner så jag ska försöka bli bättre på att ta mig upp!
 
Efter att jag kom hem har jag haft massa besök, och var tvungen att sätta mig ner på balkongen mitt i allt och bara andas. Jag är så trött i kroppen. Men nu blir det en lungn kväll , tacos och film. Ciao !  
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype