Göteborg!

Sådärja! Nu var födelsedagshelgen i goa götet gjord. 
Har haft det grymt bra. 
 
Fredag : tog 05.23 tåget ner. Alltså. Åka tåg så långt är inte kul. På riktigt alltså.
Så jag satt på tåget och bokade flyg hem ,  haha!  Men men . Fram kom jag.
 
Checkade in på hotell rubinen på avenyn och fick ett superfint rum.
Sprang ner på bolaget efter jag hade lämnat väskorna och hann med några ärenden.
Sedan blev det direkt upp igen och börja dricka och fixa mig inför kvällen. 
Hanna dök upp efter 7 nån gång och jag fick superfin present av henne, och den andra presenten öppnade vi direkt ( vin) ;)  
 
Hanna hade bokat bord åt oss kl 8, men vi var seriöst framme på restaurangen 20.40 - no kiddin!  Alla som känner mig kan ju verkligen förstå min stress där och då. Tror jag höll på att explodera där ett tag .. alltså hanna är världens sötaste, och jag har känt henne länge och vet hur hon fungerar..  men hon är motsatsen mot mig = världens största tidsoptimist haha! Plus att vi hoppade på första bästa spårvagn för enligt hanna "gick alla förbi järntorget" .. efter ett tag utbrister hanna " nämen nu åker vi åt fel håll!" haha, så det fanns lite hinder längst vägen ! 
 
MEN , restaurangen var superbra. Och vi drack gott och surrade ikapp det senaste 6 månaderna. Sedan bar vi iväg ut i natten och vi hade superkul. Blev en riktig barrunda som avslutades vid halv 2 på natten då vi inte orkade ställa oss i nån kö för att gå ut på någon nattklubb. Alltså jag har sånna roliga händelser som hände under kvällen.. men , dom som vill veta får fråga ;) tyvärr tog jag inte så många bilder. Men det brukar betyda att man har för roligt ;) 
 
 
 
 
Vi var tillräckligt pigga för lite foton på natten dock, tror vi tog femhundra selfies i sängen innan jag tvärdäckade. 
 
 
Lördag:
 
Vaknade, åt god hotellfrukost. Ett minus var dock att det var alldelles för mycket folk så var mest drygt att ens resa sig upp för att hämta mer. 
Men sedan gick vi på stan hela dagen, vilket är så mysigt såhär nu innan jul och göteborg bjöd på underbart väder och måste säga att jag slapp bakfylla ( tack resorb och ipren) . Det började även snöa och det förgyllde verkligen jul feelingen. Vi åt gott (som vanligt) sedan åkte jag hem till min faster och kusin och vi käkade tacos och tårta innan vi avslutade lördagen med 23 bio inne i stan . Vi såg solsidan och den var verkligen så jävla rolig alltså. 
 
 
 
 
 
Söndag: Flög hem. Alltså. Jag måste börja flyga nu framöver om jag ska neråt i sverige. Så jävla underbart att vara hemma på 2 timmar. Amen! Var dessutom inte helt fel att båda flygresorna var halvfulla så man kunde bre ut sig utan att störa någon annan ;)
 
 
 
 
Nu behöver jag verkligen "jullov" ....











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype