I'm still alive Though I'm old, trite and weary

Kort sammanfattning: 
Jag har verkligen en jobbvecka nu, men det är typ enda jobbveckan i december. Jag tänker försöka njuta av dessa lediga dagar till max då jag kommer jobba supermycket i vår för att kunna lägga undan till USA och SRF m.m...
 
I tisdags var vi iallafall spontana och åkte och såg Europe på Idun här i umeå. Det var bra! Förbandet Blues Pills var superbra! Tempest hade rösten kvar, och öste verkligen, han kämpade verkligen .. speciellt med en ganska svårstartad publik som bara väntade på final countdown....men ja, när den kom blev det ett jävla liv på stället!
 
Tatueringen börjar läka bra nu och man börjar redan längta efter fortsättningen ! Men tills dess så har jag faktiskt kommit igång med målningen igen ..känns roligt, hoppas inspirationen håller i sig ;)
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype