She don't really mind, it's only love she hoped to find. Ooh, she's a little runaway.

My my, hej på er! Nu ska jag försöka återvända till bloggandet, jag har ju ändå tiden!
Åkte hem från kramfors i tisdags, nu har vi varit på resande fot i två veckor så det är så skönt att vara hemma i Umeå igen. Igår blev det en superhärlig dag och en mysig kväll med Erika och Andreas, vi hade picknick här på Grisbacka med rosé, äppelpaj och lirade basket (21:an) mellan varven. Idag kommer Heidi, Kim och Mila förbi en sväng på dagen men annars blir det lungt för mig. Imorgonkväll blir det lite tjejkväll här hos mig på balkongen och lördag åker jag till Ö-vik för reunion med Anna, Rosanna och Maria. Ska bli riktigt roligt och jag är inställd på en härj-kväll ! 
 
Tänkte för övrigt rekomendera denna brun utan sol, av Marissa Carter. Jag som är som drakula själv och verkar stöta bort solen använder oftast brun utan sol annars skulle jag vara helt genomskinlig. Denna var riktigt bra och luktar också mindre än vanliga.. enda som var klurigt är att nå på alla ställen, men tur man kan be om hjälp ;)
Enda minuset är att man ska smörja in sig, sedan låta det värka i 1-3 timmar beroende på intensitet, jag duschade bort efter ca 2 timmar och mycket färg försvann. Men antar det bara är att ha det på längre nästa gång!
 
ps. Angående gitarren, en sträng råkade gå av i mitt spelande. Nu måste jag ta med den till en musikaffär och få hjälp. Så tills dess, får jag lägga min nya kariär som gitarrgud på hyllan. Men sjunga går ju alltid !
 
 
 
 
 
Gårdagens balkonghäng, kämpar på med Steven Tylers bok än, den är väldigt svårläst och jag läser dessutom på engelska. Men halvvägs in nu och nu tar det sig ! Han är så underbart spiritual och loving, jag älskar att läsa om hans kaos. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype