This is a rivalry, between you and me.

Kvällens hyllning går till det australiensiska bandet Airbourne.
Jag är relativt ny till bandet men ändå lyssnat i iallfall två år på dessa undersköna grabbar.
Jag älskar dom, hela deras sound och pondus. Joel O´keeffe är dessutom en krutdunk på scen och jag älskar hans signatur "moove" när han klättrar upp på scen tornen och lirar -you go man! Deras senaste skiva Breaking out of hell är dessutom en 5/5. Alla låtar är skitbra och tips att ha i lurarna när man är på gymmet, jag brukar bli extra motiverad ;) 
 
Jag har sett dom live en gång men såg nu att dom ska ner till stockholm 17 Oktober och givetvis ska jag dit. 
I våras vart jag dessutom så inspirerad att jag tatuerad in "Too much, too young, too fast" på mitt högra lår ;) 
Inte bara för att låten är bra, utan för att jag kan relatera till den personligen. Nedan, några favoriter, old and new!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype