I´ll be there ´til the stars dont shine, ´til the heavens burst and the words don´t rhyme.

Iförrgår blev jag moster till en liten prins. Det är första gången, och jag var nog inte redo för alla dessa känslor! Wow, jag gråter för minsta lilla bild, varje facetime samtal och varje gång jag tänker på honom. Jag är så glad, och stolt över min lillasyster. Jag vet att hon och hennes Andreas kommer bli fantastiska föräldrar, och lilleman var så efterlängtad av oss allihopa. 
 
Denna vecka är det mest jobb som gäller för mig, och imorgon blir det sen sväng till Ö-vik och hälsa på tillskottet. På torsdag blir det att åka till min kompis Heidis stuga där vi ska fira midsommar.  Snart snart snart är jag ledig hela sommaren och jag längtar så efter att få njuta av ledighet och inga måsten v
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype