Rocket queen

Nu pågår packningen inför Stockholm. Jag packar ALLTID för mycket.. är det någon som är proffs och kan lära mig göra effektiv packning? Jag har ingen ingen aning.  Men ett måste i packningen som aldrig glöms är såklart, band tshirts ( och främst Guns nu när det är dax i övermorgon), smycken, min hatt, mina bootstraps, min sjal ...ja .. alltså mina karaktärs detaljer skulle man kunna säga.   Viktigt!                     Seya soon sthlm!
 
 
 
 
 
 
 
Måste bjuda på en bild från SRF. Hanna håller på att skicka bilder till mig, och det är så kul. Här är en bild från en tidig morgon med fredrik i vår husvagn. Fredrik är världens finaste kille och vän, en riktig solstråle.  Ska bli jävligt kul att sammanstråla nu innan Guns på torsdag ! Hans band The grand maskerade är också grymma, klicka på namnet för att se deras nya musikvideo.  Han var också med i ATGs reklamer förra året när vinnie började spela i deras rockband. Hejja fredrik!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype