Back in the game, breaking hearts again.

Så var helgen slut och idag avslutas den som vanligt med NFL  ! Love it. 
Igår blev det tattoofest på Nolia och det var riktigt kul. Man fick mycket inspiration och som vanligt se massa härliga människor. Det kliar ordentligt i fingrarna nu, och träffade på Patrik /pulver som gör mina tatueringar och  blir nog ett samtal dit till veckan. Han frågar jämt när vi ska göra klart sleeven och kanske är det dax nu ! Eller vadå kanske, ja vafan. Nu kör vi!  Måste bara vänta in nästa månads lön men boka kan man ju göra nu.
 
Efter mässan igår gick vi ut och åt på Rex på kvällen. Pappa, Jenny och dylan var här då jenny tatuerade sig på mässan. Så vi åt förbannat gott och drack lika gott till.  Knapert 2 dagar innan lön då det inte blev en billig historia men va fan . Jag tror på att man måste unna sig god mat, om man ska unna sig något så är det mat!
Jag åt oxfile (se nedan) och drack rödtjut så det blev lite härligt bubbligt i skallen när vi skulle åka hem ;) 
En bra lördag och så kul att ha besök i umeå av familj, på torsdag kommer lillasyster och älskade lilla theo också.  It makes me happy !  Det är tungt ibland att bo långt från familjen.. 
 
Kommit till en annan insikt, att jag nog kommer måsta skippa att se Airbourne nu i oktober som jag hade tänkt. Känns surt som fan men med tanke på att jag nu ska tatuera mig, så måste jag nog inse själv att jag inte har råd. Plus att det blir åre över nyår och .... ja en stor resa nästa sommar... Väntar med att avslöja det tills flyget är bokat ;)  ha en underbar söndag !  Det kommer jag ha. Blir en garanterad vinst mot Bears idag för Steelers så blir nog bara att se Redzone så man får se andra matcher också.
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype