Good one comin´ on

Igår kom min lillasyster och Theo till Umeå. Så roligt. Inte bara för att dom kom utan också för att Emma hade gjort en sån fin body till Theo.. Vi satt på olearys för lunch och emma tyckte jag skulle ta av theos kofta. Och under gömde sig "Vill du bli min gudmor?" Såklart känslosam som man är så började jag tok-böla mitt i lunchrusningen, haha. SJÄLVKLART ! jag är redan gudmor åt Mila och jag kan säga att det är en underbar titel att få ha och jag är så glad att emma ville ha mig som gudmor åt min systerson. 
 
Vi hann med en heldag på stan och avion innan dom for hem. Det känns tråkigt att bo långt bort och jag vet att när jag är klar med utbildningen kommer vi hamna ännu längre bort, då jag troligtvist kommer hamna uppe i Luleå.. nåväl, det är ett tag tills dess. Nu är det fredag och jag ska jobba idag. Imorgon blir det en sväng till Skellefteå igen och hälsa på Jossan och Nellie. Så, ha en bra helg everyone, och horns up !
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype