Gotta look this life in the eye

Vilken jävla natt. Vaknade vid 02 och hade sån sjuk feberfrossa, och den höll mig vaken av och till fram till 04. Sedan lyckades jag somna - efter att ha tagit på mig massa kläder och dubbla täcken till att snabbt svettas ihjäl och ligga typ naken och toksvettas. Var sjukt längesen jag var sjuk och förbannat typiskt att det skulle bli nu. Jag skulle åka hem till familjen denna helg och jag har verkligen längtat efter att få träffa Theo. Men, nu blir det inget med det, och det suger. Jag for iallafall in på min obligatoriska redovisning men fick börja och åka hem direkt när jag var klar.. värt att slippa rest-uppgift. Nu blir det sängen resten av denna fredag. Imorgon hoppas jag att jag mår bra, så man kan ta vara på denna lediga helg. Please pray for me people ;)
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype