Whole lotta love

Jag gjorde ett tappert försök till plugg idag på espressohouse men efter en timme fick jag sällskap av ett jävligt tjattrigt tonårsbord bakom mig som inte kunde knipa igen så jag avbröt plugg-försöket. For istället till Lina och såg Outlander. Alltså jag blir så jäkla frustrerad/berörd/upprörd/emotionell av den serien. Har men sett serien och verkligen satt sig in i karaktärerna så berör den verkligen på så sjukt många plan. Och utan att låta totalt cheesy, men kärleken mellan Claire och Jamie. Alltså!!! Måndagar med lina och Outlander är nu inbokat i kalendern framöver. Har vi tur får vi även sällskap av Petra och Julia nästa vecka, då dom har börjat se serien också !
 
Kvällen har varit sjukt lungn, hemmagjord pizza, kvällspromenad och idol. Brukar inte orka följa idol men faktiskt följt denna säsong från start och har redan två favoriter. Lizette och Chris - Självklart ! En grymt vass rock-brud och Chris.. behöver han ens en förklaring varför?  Dom två är dom enda anledningarna att jag kommer se idol !  g´night .
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype