So sick of ..

Efter den här jobbhelgen sa min kropp stopp. Jag kan förstå, jag har inte haft en ledig dag på 15 dagar och jag tror att allt slog ut samtidigt. Som tur är mår jag bättre idag och ska iväg på APT nu på eftermiddagen och imorgon är jag tillbaka på praktiken.
 
Det är mycket roligt framöver nu, och det behöver jag verkligen ! Till helgen är jag faktiskt ledig lördag och söndag, så lördag ska spenderas med mina härliga brudar, äta gott och dricka gott - yeeeeS!
 
Helgen efter är det dags för House of metal, och jag får förhoppningsvis besök av min nära vän Fredrik över helgen, ska bli skitkul i vilket fall som helst och jag ser fram emot att äntligen se Nocturnal Rites.
 
Helgen efter det är det många saker på gång, på torsdagkvällen kommer äntligen LOUIIIISE (och nils) till oss över helgen. Louise är verkligen en av dom finaste vännerna jag fått äran att ha i mitt liv. Hon och hennes kille nils, som är andreas bästa kompis blev tillsammans typ samtidigt som oss och vi har verkligen följd varandra under den här tiden . Vi har som mål att bo grannar uppe i luleå.. ni vet vovve, volvo villa och bäbisar tillsammans ;) 
 
Dom blir här hela helgen och vi ska fira både louises födelsedag, andreas födelsedag och vi har även 3 årsdag! så det blir en fullspäckad lördag med mycket roliga aktiviteter inplanerade;) 
 
Efter det väntar en helg i sundsvall hos min nära vän Katja som gifter sig i sommar, Joulin kommer också dit och vi ska hjälpa Katja planera bröllop. Cant wait! Även om vi inte ses ofta så är det så underbart och roligt när vi får ses och hänga. Världens bästa brudar!
 
Jag, fredrik, hanna och robert på SRF
 
 
 
Bild från senaste tjejkvällen
 
 
Jag och louise ( och grabbarna)
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype