And I will walk 500 miles ..

... alltså! mina nya vandrar-kängor jag fick i julklapp ? Kan ni gissa hur glad jag blev! 
Dom stog på önskelistan men trodde aldrig jag skulle få ett par (då dom är rätt dyra.. )
Nu när vi bokat resan, bil och boende i aspen och colorado så börjar det bli så sjukt spännande att det närmar sig med stormsteg allting! Jag längtar verkligen tills jag står där i Yosemite, seqouia eller Rocky mountains storslagna natur och vandrar med mina nya boooots så länge benen orkar. I CAN´T WAIT PEOPLE!
 
 
 
Titta på detta ställe vi bokat i Colorado, förstår ni hur vi kommer trivas där? Så jäkla idylliskt. Det är absolut en av dom ställen vi ska besöka som jag längtar till mest !  Det är 12 stugor och vi har bokat "honeymoon-cabin" i 3 nätter. 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype