Well, I ain't evil, I'm just good lookin'

Wow, alltså sjukaste grejen som hände idag var ju att jag lyckades hitta en ödla på vinden i mitt föråd när jag skulle rensa ! 
 
Stog och skulle flytta kläder in i en kista då jag under kläderna får fram en liten leksaksödla (tror jag vid det laget) och lyfter som upp den med tumme och pekfinger, och hinner snabbt reagera på vad mjuk den var. Tills den börjar röra på sig och jag i panik tappar stackarn i backen. Han ligger rätt stilla ett tag men jag inser att det faktiskt var en levande ödla jag lyfte upp. Skrek rakt ut och fick panik haha!  Fick ringa hyresvärden och förhoppningsvis skulle han hitta den och få bort den från förråden. Hur han lyckats ta dit är för mig oklart, men det var en liten salamander(?) som tappat svansen. Dock var den rätt stor, men ... Spekulerat att det kanske är nåns i huset, men ingen har sagt något eller skrivit nån lapp? En annan fundering om han följt med nån packning från ex en utlandssemester? aja, Det var verkligen dagens bajs i byxan.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype