One step away from total insanity

Alltså jag håller på att bli sjukt less på att vara ledig .. måste stå ut till fredag då det är dax att dra norrut..
Men dessa dagar har varit såå sega.. extra sega då vädret är sämst så man kan inte fara till stranden eller göra något annat roligt.  Jag har helt enkelt legat inne och nött serier och städat... HJÄLP!
Igår tog jag mig dock ut och hängde med erika till Avion sedan var vi ute och sprang på eftermiddagen.. vi skrattar båda att vi är i så dåligt skick att vi har träningsvärk idag, haha.
 
Som TUR är såkom min gitarr idag, så nu har jag något att fördriva tiden med, finally. Plus att dessa snygga leggings från shockstore dök ner i postlådan, jo jag tackar.
 
 
 
 
 

 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype