Dag åke Theodor

Den här lediga helgen har spenderats i kramfors! I fredags åkte vi ner efter mitt sista seminarium var slut, och stannade hos farmor i Ö-vik på vägen och grattade henne på 77-årsdagen.
Sedan brassade vi vidare ner mot kramfors och igår var det dop för theodor. Det var ett jättefint dop och min syster gjorde det så bra ! Allt blev nog precis som hon ville :)  Ännu en gång är man en stolt gudmor till världens finaste lilla prupp!
 
På kvällen for vi ut till min bästa vän , då hon fyllde 27! Där var det fullt pådrag men vi hade jäkligt kul. Mikaela och jag har varit vänner hela vårt liv. Då våra mammor var bästa vänner. Även om vi inte setts ofta under vissa perioder så har vi alltid haft kontakt och jag måste ändå säga att hon är mer som en syster för mig! 
 
Idag vaknade man upp till ett riktigt vinterland, frågan är hur man ska lyckas hitta åt bilen under all snö och ta sig hem till umeå idag..
 
 
Älskar denna bild. Det finns tusentals likt denna från alla åldrar, vi älskade att klä ut oss till Kiss ( här ca 12 kanske?) Och som jag nämnt förut så var jag alltid Paul stanley, haha. 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype