Sing me a song of a lass that is gone.

Så, nu är jag åtminstone tillbaka på banan igen. 
Idag blir det jobb, sedan är det en ganska lungn skolvecka och i helgen blir det jobb.
Imorgon hoppas jag att det inte blir regn för jag och min partner in crime erika ska ge oss ut igen och plocka lingon! Vi ska göra sylt så det räcker och blir över ;)  Sedan åker jag nog till kramfors nån dag, då jag missade att komma iväg i helgen så behöver jag en dos av Theo och familjen ! 
 
Perfekt start på denna måndag för övrigt då första avsnittet av säsong av Outlander släpptes! 
Jag älskar outlander och har toklängtat ! Jag har också sedan mitt besök i skottland verkligen förälskat mig i det stället. Det är så magiskt vackert och människorna är dom trevligaste jag mött under resor.  Så, nu kommer väl min res-närv starta igen. Men varför inte, jag åker mer än gärna dit igen. Har ni inte sett Outlander så är det bara sätta igång. Pronto!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype