2018 - here we come

Och så var det 2018 ! Måste ändå säga att 2017 varit ett grymt bra år, och jag har fortsatta höga förväntningar på 2018. Iår väntar så mycket roligt (iallafall första halvåret) ..  och jag går äntligen in på 3e året av utbildningen. Måste säga att jag aldrig varit så skol-less som nu, trots att man haft julledigt. 
Jag är intställd på att nu blir det en vår som kommer innebära jobb-jobb-jobb inför sommarens äventyr. Men det känns ändå okey, det ska bli en underbar sommar ! 
 
Julledigheten spenderades mest hemma i kramfors hos familjen. Lilla Theodor som förgyller vår tillvaro var verkligen anledningen att vi hade en underbar jul, nästa år blir det ändringar inför jul och det ser jag fram emot. Denna tradition vi haft sedan vi var liten börjar kännas "färdig" och nu tycker jag det är dags vi inför lite förändringar...som nästa år startar med julfirande i systers nya hus !
 
 
 
Juldagen var så jävla rolig. Utgång med Carina, Charlotte och Josefine + hennes kille.
Jag blev tyvärr lite för berusad för mitt eget bästa och minns inte mycket efter 12-slaget...och det resultetade i en 3 dagars bakfylla.. men, det var antagligen värt det då jag tror jag hade skitkul iallafall !
 
 
 
 
Nyår spenderades i Åre v. Tyvärr ställde min bästa vän in kvällen innan så det blev bara jag och andreas som åkte. Men det var en sjukt lungn, och ostressig nyår. Vi satt seriöst mest i vår underbara stuga framför öppenspisen och drack vin och åt massa gott hela dagarna. Självklart var vi inne i åre en dag och tog oss även ut till tännforsen på nyårsafton. Var dock sjukt kallt så vi sprang typ ner - tog bilder- sprang till bilen.
Men på kvällen gjorde vi en grym 3-rätters, drack gott, och såg tolvslaget från balkongen (se bild) man såg ända in till åreby och alla fyrverkerier i tegefjäll där vi bor. 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype