For those about to rock, we salute you!

SÅJA! jag slog på stort iår inför Sweden Rock. Jag menar, det blir jättemycket utgifter iår (jag vet) men allt är så värt pengarna. Både tatueringen nästa vecka, Sweden rock, och USA.
Men jag jobbar verkligen mer än tidigare nu och jag känner att möjligheten finns iår att checka av dessa roliga "större" saker. Jag har bara 1,5 år kvar på utbildningen sedan flyttar vi norrut mest troligt. Och året jag blir klar (2019) kommer jag nog börja jobba direkt efter utbildningen, vi kommer nog satsa på hus och definitivt tänka på familj osv. 
 
.. så jag känner att 2018 kommer vara året då jag gör det lilla extra. För att verkligen hinna uppleva det innan jag fokuserar på att starta familj och slå mig till ro med mitt nya jobb som förskollärare.
SÅ, jag köpte VIP-biljett. Jävligt dyrt, men förhoppningsvis blir det lika värt.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype