A long weekend is over

Och sååå snabbt var helgen över !  Vilken sjukt rolig helg.. men nu är man helt slut efter detta... vi har verkligen inte suttit stilla mycket!  Vi hämtade dom på flyget på torsdagkväll och igårkväll flög dom hem. 
 
Jag har bokat in en helg i sthlm i April så tur vi ses snart igen :) 
 
Fredag : Jag hade praktik till lunch, plockade sedan upp louise för lunch. Vi hann med en sväng på stan innan vi åkte och storhandlade för kvällens middag. Vi gick lös i charken och kvällen bjöd på charkbricka med gudomliga ostar till förrätt sedan Moule Frites till varmrätt - SÅ GOTT. Resten av kvällen drack vi massa gott vin och spelade sällskapsspel.
 
 
 
 
Lördag : Sov ut, och förberrede köket inför andreas födelsedagsfrukost! Alltså, tror bilden säger allt.
Vi dansade in till hög musik och sedan åt vi tills vi fick matkoma! Efteråt fick andreas öppna presenter och vi slängde i oss min och louise supergoda marängtårta!
 
Vid 2 åkte vi in till stan och började dagen på orangeriet med Boule. Sedan tog vi oss an Fortet på megazone. det var verkligen skitkul. Det gör jag gärna om! 
 
På kvällen åt vi på Tapas och gick ut för drinkar. En riktig kanonkväll som slutade ändå i god tid (iaf för mig och louse) men grabbarna ramlade in runt 2   .. då sov jag dock som en stock ;) 
 
 
 
 
 
Söndag: Hyrde vi långfärdsskridskor! SÅ KUL. Jag suger verkligen och det var mest jobbigt att ramla omkull, haha. Men solen sken och det var vår i luften - en perfekt avslutning på helgen !
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype