HOM

Alltså - fredagen! vilken jävla guld kväll det blev, har inte haft så roligt på sjukt länge!
 
Jag jobbade under dagen, men fick gå hem vid 1, och det var så skönt
Gick hem och njöt av "vår vädret" med strålande sol och någorlunda värme.
 
Efter middag åkte jag hem till Claras mysiga kollektiv och vi satt på hennes rum och drack, surrade skit och lyssnade på musik. Vid 18 ish gick vi in till stan och mötte upp min kompis Sebbe på Bishops. Så roligt att träffa honom igen ( han bor i sundsvall annars) och vi satt där ett bra tag innan vi gick vidare. 
 
Orginal planen var att jag skulle ha sällskap av dom innan , sen hade inte nån av dom biljetter till house of metal så dom tänkte liksom fortsätta vidare med det dom ville göra. MEN jag lyckades få med mig båda till House of metal. Och vi hade en sån sjukt jävla rolig kväll. Vi mötte upp mina vänner från kramfors och hängde med dom också hela kvällen, samt mötte massa nya härliga människor. Ja, alltså en riktig oväntad superkväll blev det. 
 
Jag fick även se Nocturnal Rites som jag har väntat på , och det var så bra. Jag åkte med 02 bussen hem med ett STORT leende. Alltså tack alla, jag hade en magisk kväll! (obs dåligt med bilder tog jag under kvällen, men jag hade seriöst så jävla fullt upp med att ha roligt.. så sorry not sorry ;) ) 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype